Tuesday 7 February 2012

Nilai 3 with fiance :)


          Yesterday,my fiance ajak pergi Dzull De Classique Boutique,dengan niat just nak tanya my solemnization dress and my fiance punya baju melayu.Last two weeks i called that boutique,but no body pick up my call.i just wanna asked them bila i punya solemnization dress and my fiance punya baju melayu siap.4,5 kali jugak i called,but still no respon.Then,semalam fiance decided terus je ke boutique coz nak tanya.When we went at Dzull De Classique,i asked one of the staff regarding my tempahan.i was surprised that i punya solemnization dress sudah siap.Baju melayu fiance pun alhamdulillah siap jugak..:) yuhuuu!! So,apa lagi i terus fitting that dress.one word i can say that Nice and very comfortable jahitan nya..memang puas hati.so,now i dah tak payah pening-pening fikir pasal dress and veil lagi.memang tak sangka pulak siap awal.tapi takpe,early preparation...=) nanti tak da kelam kabut..hehehe =)
Carpet Corporation,Nilai
banyak pilihan..rambang mata :)

        After,collect the tempahan at Dzull De Classique boutique we decided untuk ke Nilai 3,we spent the day looking around the things of completion our house :) Sementara,cuti panjang nie apa yang boleh kita settle kan,kita buat lah..bak kata my fiance..=)


kena buli..hahaha =)

        Fiance hanya melayan karenah i nie.Da masuk 4,5 kedai pun still tak tau letih.mana tak nya rambang mata i dibuatnya.hehehe..:) Actly,i want to buy something for deco my hantaran.survey punya survey seriously,nilai 3 quite expensive.setakat barang-barang riben or accessories baik lah beli dekat Sin Yin, Semua House je.murah.even,price different 30sen or 40sen.still boleh jimat rite?? so,i just bought the polisterin for my hantaran..



         After 3,4 hours kat nilai, we only just bought carpet for our house.carpet memang banyak pilihan.the price pun not bad.boleh tahan murah.siap boleh tawar menawar lagi.we bought 5 carpet for our house.2 for hall and the small one i decided to put at kitchen and bedroom =) 

         On the way back to kl.perut pun tersangat la lapar.my fiance brought me to have our late lunch at Wong Solo Restaurant.yummy ! ayam penyet my fiance's favourite.Kami selalu makan dekat Ampang the new branch.But kali nie saje nak try Wong Solo Restaurant at Seksyen 9,Bangi near to my fiance's house :)

my fiance's favourite.very spicy and so delicious =)
my favourite sirap limau ais


-Hunnybee’s -

No comments:

Post a Comment