Saturday 21 April 2012

Of tudung nikah part #2

yeahhhh...finally! perihal tudung nikah i dah setel.huhu..;) setelah puas men'google' dan discuss sana-sini akhirnya i and my housemate milza suggest suruh buat sendiri je tudung untuk nikah.mula-mula macam was-was jugak kan.lepas discuss dengan putri.dia pun setuju.sape putri tuh? hehehe..kalau you all nak tahu putri nie lah yang buat dan jahit i punya tudung nikah i nanti.milza pulak kerja nya patch kan lace dan jahit manik untuk baju dan tudung nikah i.kepercayaan i bagi 100% pada dorang nie.hope tak mengecewakan i..hehe..(bertuah jugak ada kawan yang pandai menjahit dan kreatif nie kan...thanks a lot both of u ! coz banyak tolong untuk preparation wedding aku..=)

Misi mencari kain untuk tudung dan patch lace bermula..hehe Last week,milza and her fiance and i ke Jln TAR dan jakel.gigih kami berjalan ditemani 'bodyguard' milza fiance..misi kami nak cari manik untuk baju nikah,patch lace dekat JAKEL dan yang paling penting baju for my bridemaids..sape ye i punya bridemaids? suprise....nak tahu kena datang wedding i nanti....yehuuu.....:)

gigih mencari color kain yang sesuai dengan pengapit lelaki..

finally..jumpa jugak kain yang boleh match..this is special for my bridemaids :)

tengok..alahai semangat nye si milza nie.love u dear..!

hana tajima gituh! cun wey...

milza,thanks a lot dear..banyak bantu aku...

hehehe..kesian nya.gigih menunggu kami shopping..haha =)

Baju untuk pengapit lelaki dah ade.so,sekarang nak carik untuk pengapit perempuan pulak..jenuh lah berjalan sane-sane sini sebab nak carik kain yang sama color dengan pengapit lelaki.kalau pakai different color tak cantik lah pulak kan..so,i choose the soft purple color for my bridemaids.memang ngam dan kena lah dengan pengapit lelaki nanti..


nie baju pengapit lelaki.so,kira match la jugak color ngn bridemaids kan??

ini secantik manis putri.dia lah yang buat saya punya tudung nikah nanti.thanks yunk !

Thanks a lot and laff u dear =)


Alhamdulillah..preparation dah 80%.Ya Allah,Ya tuhanku kau permudahkan lah segala urusan hambamu ini...

2 comments: