Monday 30 July 2012

Of Nazim Zafri :)

Ramai yang tanya mana i punya wedding pictures?? tak siap lagi ke? hehe..memang tak siap pun lagi..;( last week i dah call my official photographer yang snap pictures time solemnization + reception untuk sebelah i. Photographer cakap pictures tengah edit and nak set-up untuk print kat album.okay..tak pe.i faham.yelah bukan senang kan nak meng'edit' pictures wedding nie.bukan nya sikit-sikit, banyak tuh.and i hope hasil nye awesome lah nanti sebab almost 3 month jugak lah dorang ambik masa untuk siapkan.sangat *excited* nak tengok my wedding pictures kat Rawang =)

Last week,we received my wedding pictures for groom's side.Untuk sebelah lelaki pictures cepat dapat sebab takde album.so,photographer tuh senang lah keje sebab just shoot and burn je.Btw,i was really suprised,when i received all my wedding pictures! I love how Nazim does it. He plays editing to a bare minimum and maintains the natural colour which is very important to me.I tak suka heavily edited pictures sebab nanti tak nampak real.


Here are the pictures :)








All of the pictures gave us full of happiness!






I share only a proportion of the many great work
 Nazim Zafri did for us :)




To say Nazim Zafri is a good photographer is probably an understatement. He is an excellent photographer. In case you are still hesitating on who to hire to capture your special day,do consider Nazim Zafri. 
I can't seem to recommend him enough :)


-Hunnybee’s -

1 comment: